Purrfect

0kommentarer

Ingen äggvita & mitt blodtryck var så fint så fint igår! Fyfan vad skönt. ❤


Vi lyssnade lite snabbt på bebis också och så bad jag bm känna hur bebis låg då jag inte riktigt känner igen kroppsdelarna som tidigare. Just nu är det mycket händer / fötter i sidan. Men bebis låg fortfarande ner med huvudet som tur var. Tyvärr inte fixerad ännu men jag hoppas verkligen att den tänker fixera sig snart så jag slipper noja mig över det när det sätter igång.

Går vattnet till exempel så kan navelsträngen komma i kläm när huvudet sjunker ner och det är inget man vill vara med om. Usch..


Vi bokade inget mer extra möte så nu är det en hel vecka till nästa. :) Hoppas på lika bra värden då med.

För övrigt så mådde jag så bra igår! Det jobbigaste var väl att ta sig i och ur bilen, kan knappt böja mig framåt då magen är så högt upp och så stooor. Foglossningen gör skitont jämt men det glöms nästan bort när jag inte är i rörelse.


Igår somnade jag samtidigt som Viggo och hoppades på att vara utvilad idag men istället så vaknade jag flera gånger inatt av att jag fick sura uppstötningar och att halsbrännan verkligen BRÄNDE. Så vidrigt. Och när jag vaknade på morgonen hade jag världens migrän. Inte kul.


Har blivit bättre nu iallafall och nu tänker jag lägga mig och sova, är dötrött!

Kommentera

Publiceras ej