Sitter i bilen på väg till Skövdebadets Aqua Vitalis! Ska relaxa med världens bästa Sandra, ska bli så skönt!! :)

Hallå! Först får jag skäll utav flera (inte här på bloggen) för att jag inte uppdaterar och när jag gör det är det ingen som kommenterar haha, gött! Kan tänka mig att uppdatera ändå ;) Idag fick Viktor ett samtal om att hans bössa var klar så han skulle åka till mtp och hämta den. Då tänkte jag att jag och Viggo lika gärna kunde kolla in Little for mini i Karlsborg. Så vi hämtade upp min syster Ebba och åkte till kbg. Little for mini var en jättesöt liten barnklädesbutik som just nu hade rea på allt utom höstnyheterna. Utbudet kändes lite utplockat men annars var det bra! Fyndade lite smått till Viggo. Ska visa bild sen! Vi stannade inte alls länge, vi var klara samtidigt som Viktor så vi stannade vid mölltorpsgrillen på vägen hem och köpte varsin moppemacka. ;) Det var allt, återkommer senare med bilder.

Hallå, tror jag är back on track. Läskigt när man känner att man mår dåligt utan att veta varför. Men jag tror faktiskt att det var en extrem släng av pms, långvarig också. Tycker synd om min sambo och son som får stå ut.
 
Kan ju uppdatera lite om vad vi gjort sen sist, vi har vart i tidaholm hos svägerska Fia och lillkusin Hailey, dom har även vart här hos oss,  så mysigt så! I söndags var vi hos svägerska Emma, också mysigt! Vi fick med oss egenodlad sallad och zucchinis hem, supergott!
 
Igår började vi måla nästa vägg i köket, de är ju gula men nu ska dom bli vita. Blir sån jäkla skillnad! Idag måste vi nog köpa mer färg sen fortsätter vi. Idag ska vi även storhandla, ska skriva en matlista nu, får bli en veckomatsedel tror jag, så skönt att ha maten klar och slippa fundera över vad man ska äta varje dag. :)
 
 

Bild från när vi var på Universeum i juni :)
 
 

Just nu befinner vi oss i Falköping, vi har tänkt gå på Mössebergs djurpark. Vi kom hit för en timme sen men försökte oss på att gå till djurparken men vi hittade verkligen inte. Bättre blev det inte av två Falköpingsbors vägbeskrivningar haha. :) Men nu så! Nu är vi utanför!

Usch jag är på ständigt dåligt humör, har inte mått sådär jättebra det senaste och haft ett litet ihop-bryt. Känns jobbigt för jag har ingen att prata med om sånt här öht. Usch ångest, ångest.. Men jag försöker iallafall. Nu vet ni varför det är dött här.

Och med den här säger vi godnatt, är lika trött nu som jag var då! (syns) ;) Natti!

Älskade unge! Vi är så stolta över dig, hjärtegull! <3

Får man ha på sig rosa! :D

Hopp. Då är jag tillbaka. Frånvaron har till största del berott på att verktyget som gör att man kan blogga ifrån sin iPhone slutat fungera och jag är för lat för att lägga in bilder på datorn och greja. Och så har vi vart iväg på en miniweekend, mer om den lite senare då jag faktiskt måste sätta mig vid datorn för att lägga in bilderna från systemkameran som var med! However, nu fungerar Appen igen så jag tänkte mest berätta att jag lever. :)