Bm-besök v39❤

2kommentarer

Texten i förra inlägget försvann visst, typiskt! Det lilla som stod var iallafall att det inte blivit mycket sömn för nån av oss här hemma inatt, Viggo vaknade och skrek, han kändes varm och visst hade han feber stackarn. Viktor är superförkyld och har nog feber han med. Han har vart dålig i flera veckor nu. :/

Jag hade sjukt jobbiga förvärkar igår, till slut spydde jag innan jag däckade av utmattning, usch! Blev två vändor till efter det. Hoppas nu bara att det är nåt jag ätit och inte influensa..


Nu har vi precis vart hos bm, allt såg fint ut:

Sf-mått 35
Hjärtljud 145
Vikt + 11kg
Blodtryck 130/85
Järn 124
Ingen äggvita!


Vågade fråga om hinnsvepning också och det fick jag minsann! Tappen var ganska kort, mjuk och jag var öppen för ett finger ungefär. Bm kunde även känna bebisens huvud, åh! ❤

Bebis har fortfarande inte fixerat sig men har sjunkit ner rejält nu iallafall. Känns så bra :)

2 kommentarer

Melinda

19 Mar 2013 08:37

Så skönt att allt såg bra ut! :) Förresten! Hur känns förvärkar? Jag fick en obehaglig känsla i nedre delen av magen igår kväll! Kändes som att något drogs åt (tusen nålar typ..) och det var inte särskilt skönt ;) Tänkte om det kunde röra sig om förvärkar kanske... Är ju exakt 5 veckor efter dig, men det kanske är för tidig för att känna då?

Kram!

Elin Grenabo

19 Mar 2013 13:44

Ååh vad spännande!! :D nu är det nära! :)

Kommentera

Publiceras ej