1årskalas!

1kommentarer

Mitt älskade lilla hjärta har fyllt ett år, kan inte fatta det... <3 Idag har han gått lite med gåvagnen. :) Helt sjukt hur fort detta året gått, så fantastiskt att få vara din mamma och se alla dina framsteg. ❤


Har vart en mysig men stressig dag. Inte ok att få ett samtal tio min innan gästerna kommer som får mig att börja gråta..


Mår så sjukt illa just nu och har precis spytt.. Är inte så aktiv här i bloggen, och inte i andras bloggar heller men jag orkar faktiskt inte. Hoppas på att jag ska börja må bättre snart!

Nästa vecka ska vi gå på ultraljud då jag inte gått upp något i vikt utan istället gått ner. Vet att det inte ska vara någon fara för bebis men vill se det själv ändå.

1 kommentarer

Melinda

29 Sep 2012 20:38

Stor kille nu, Viggo! Han är så himla fin :)
Usch vad jobbigt att spy!! Hoppas illamåendet släpper snart, är jäkligt hemskt! :(

Vad roligt med ultraljud! Är nog absolut ingen fara med bebisen :) Tror inte jag gick upp ett gram med Julia förrän v. 20! :) pga allt illamående... Men sen kom kilona... Hah!

Kommentera

Publiceras ej