Rutin ultraljud.

7kommentarer

Hej hopp! Idag har vi vart på rutinultraljudet. Allt såg fint ut och vi blev flyttade två dagar, så nu är vi beräknade till 31:a Mars :)

Som jag misstänkte så har jag moderkakan i framvägg så det är väl därför jag inte känt bebisen ordentligt förren igår, v17+0 :) Samma dag som Viggo fick sin första bissing så det blir ett datum att minnas. ❤


Mamma följde med och var barnvakt åt Viggo som skötte sig så fint! Efteråt bjöd mamma oss på frukost, gooott!

Jag var så sjukt trött imorse efter jobbet så jag somnade i bilen på vägen hem och har sen sovit till och från hela dagen. Hoppas verkligen att jag kommer in i arbetstempot snart. Just nu är jag trött dygnet runt.

Bild på vår lilla hen som vinkar kommer här. :)

7 kommentarer

Tina - Mamma till Felicia

24 Oct 2012 06:24

åh va mysigt, både rutinultraljudet och att du nu kan känna den lille! :)

Gabriella

24 Oct 2012 07:14

Vad mysigt :) hihi Svea föddes ju 31 mars, bra datum om hen väljer att vara punktlig ;)

Mimmy

24 Oct 2012 14:44

Åh vad mysigt, underbar bild! Vi ska på vårat 2:a UL imorn och får kanske veta vem det är som ligger där inne och busar ^^,
Blir många Mars-bebisar i bloggvärlden märker jag hehe! :)

Alisa - Amor Vincit Omnia ♥ Gravid

25 Oct 2012 03:03

Underbart :) massa grattis igen! Njut nu!

michaela- med syskon i magen ♥

31 Oct 2012 12:22

så härligt att allt såg så bra ut!

ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

01 Nov 2012 15:16

sv: det tycker jag absolut att ni ska göra =)

Hanna

01 Nov 2012 20:33

Hej! Skulle bli väldigt glad om du kunde rösta på mitt bidrag på http://www.nattstad.se/SvenskaBloggare?id=4713342 Det är den första headern som är min! Tack så otroligt mycket på förhand! :)

Kommentera

Publiceras ej