Karlsborg.

2kommentarer

Hallå! Först får jag skäll utav flera (inte här på bloggen) för att jag inte uppdaterar och när jag gör det är det ingen som kommenterar haha, gött! Kan tänka mig att uppdatera ändå ;) Idag fick Viktor ett samtal om att hans bössa var klar så han skulle åka till mtp och hämta den. Då tänkte jag att jag och Viggo lika gärna kunde kolla in Little for mini i Karlsborg. Så vi hämtade upp min syster Ebba och åkte till kbg. Little for mini var en jättesöt liten barnklädesbutik som just nu hade rea på allt utom höstnyheterna. Utbudet kändes lite utplockat men annars var det bra! Fyndade lite smått till Viggo. Ska visa bild sen! Vi stannade inte alls länge, vi var klara samtidigt som Viktor så vi stannade vid mölltorpsgrillen på vägen hem och köpte varsin moppemacka. ;) Det var allt, återkommer senare med bilder.

2 kommentarer

Tina - Mamma till Felicia

27 Jul 2012 13:20

åh, kanske ska dit nästa vecka! får ta och kika in på den barnbutiken då isåfall! :)

Malin dahlberg

28 Jul 2012 13:07

Mysigt med små roadtrips så där :) hur går det med lchf? Hållt på länge? Jag vägde mig häromdagen och fick en smärre chock så nu är det dags för mig att ta tag i det på allvar! Har läst lite böcker om lchf och känner mig faktiskt jäkligt taggad! Har du några tips? Eller favoritrecept?
Jag tycker du är superduktig! :)

Kommentera

Publiceras ej