Mama Loves Sale!

2kommentarer

Var med lillsis och shoppade lite på Mellandagsrean häromdagen, Viggo drog definitivt hem vinstlotten.

Förutom det på bilden så fick han ett par nya byxor, inneskor, vantar, 2 långärmade tröjor & en fin haklapp. Jag hittade en mössa till mig själv för 30:- spänn, ett paket med en för mig ny blekning som såg lovande ut (det var den också!) och liiiite smink som var på rea haha.

Har jag sagt att jag älskar rea? Visst finns det mycket skit men det gäller att leta och sålla. :) Köpte ingen skit alls faktiskt så man lär sig med åren ;)


2 kommentarer

Sandra

29 Dec 2012 20:11

Men åååh va fina kläder!!! Önska Oliwer var liten igen :) Var sånt på rea också?? Oliwers storlekar var jätteutplockade när jag kolla :(

Svar: Hihi tack!! :D Jag som tycker det är så kul att Viggo kan ha de större kläderna nu :) Bodyn var på rea och missoni-byxorna! De längst till höger var inte på rea men kunde inte motstå dom :D Åh va synd! :( Tyckte det var ganska utplockat jag med men gjorde några fynd iallafall! :D <3
Tove

Massi

06 Jan 2013 17:44

Åå såna fina missonibyxor har Eddie också^^

Kommentera

Publiceras ej