dig tröttnar man inte på <3

0kommentarer

Hohoho, här sitter jag och äter frukost... denna veckan är idiotisk. Jag är vaken på morgonen till 9-10 sen sover jag till 18-19. Och imorgonbitti kommer jag inte kunna sova heller.. känns tråkigt för jag för inget gjort på morgonen förutom tvätt.. men dagarna går fort och nu är det snart helg, bara två nätter kvar att jobba (:


17 månader idag, vi har missat så många "månadsdagar" då vi har kommit en månad längre i vårt förhållande, vi glömmer av dom och hoppsan, idag var det 22a! Vi missade det igen, varför? Förmodligen för att alla dagar är så himla underbara att den där månadsdagen suddas ut och blir till varje dag.


Har svårt att förstå det själv, att jag fortfarande är så kär i dig, jag som tidigare tröttnat i mina förhållanden vid 6 månader och dumpat o börjat om, du är annorlunda, dig tröttnar jag inte på, finns inget alls att tröttna på, mitt hjärta, du är allt♥

Kommentera

Publiceras ej