trött.

0kommentarer

Är så trött på min kropp! Igår trodde jag att det var dags igen, på riktigt. Hade så sjukt ont men nä..
 
 
Slemproppen började släppa i tisdags. Det gjorde den för första gången i v33 och har gjort flera gånger till efter det men då fattade jag ju att den skulle återbildas som den ofta gör. Då var det bara slem, helt genomskinligt som snor men i tisdags var det mycket mer slem & blod i den så jag hoppades verkligen att det var nåt på gång! Fick ju sjukt onda förvärkar (som jag förstår nu att det var) tillsammans med mensvärk så att jag  kaskad-spydde både i tisdags och igår. Men neeej. Varken någon förlossning eller bebis i sikte. Känns verkligen skit att inte kunna lita på sin egen kropp. Känner mig rätt nedslagen nu också då jag verkligen trodde att det var dags, TVÅ gånger, och så avtar det bara och jag känner mig som ett stort jävla fån.
 
 
Imorgon är det 9 dagar kvar till bf och Viggo föddes ju 8 dagar före. Naiv som jag är så har jag tänkt att denna bebis kommer komma minst 8 dagar före, om inte ännu tidigare, haha well... får inse att jag kommer ha fel, igen. På måndag blir det iallafall en ny hinnsvepning och då kommer jag ha gått in i v.40 usch.. känns som övertid redan nu! Tänker ställa in mig på en aprilbebis istället, så slipper jag gå och tro att jag ska föda var & varannan dag. Just idag känner jag mig helt ogravid. Jag och Viggo tog till och med en promenad till brevlådan förut utan vagn eller något och jag fick bära honom ungefär hela vägen hem, utan något som helst ont. Har sovit sjukt bra inatt också, inte en endaste förvärk eller mensliknande smärta. Antar att jag borde vara glad men jag hade hellre legat och vridit mig i smärta.
 
 
 
Jaja, har iallafall deklarerat nu och lite får jag iallafall tillbaka. Alltid nåt..
 
 
 
 
 
 
 
 
gravid, marsbebis, slempropp , v30,