Igår hade vi en mysig dag! Först fikade vi med Viggos mormor och bonusmorfar. Sen gick vi en sväng i hamnen. Hur mysigt som helst. Senare inne på ica träffade jag en bekant som tittade på min mage och undrade om jag skulle ha en till. Ja en till bebis alltså.
 
Jag trodde verkligen inte att folk frågade sånt, herreguuuud. Nej sa jag det ska jag inte och skrattade bort det. Men jag önskar att jag bara sagt "Nej jag är bara fet." Det komiska var att jag precis innan sa till mamma att "folk tror väl att jag är gravid igen med den här putmagen."
 
Jag är som sagt verkligen inte nöjd med hur jag ser ut, men även om jag kanske får skylla mig själv som ser ut såhär så är det faktiskt inte okej att fråga någon om den är gravid eller inte.. Tog inte så illa vid mig när jag fick frågan men den där meningen upprepar sig i mig huvud och det stör mig mer och mer...
 
Ja, jag ska ta tag i min kropp men inte för nån annans skull, för min egen.
Vi försöker lära Viggo aj-aj, alltså när han gör nåt han inte får, dra issie i öronen till exempel. Han tar det fantastiskt bra måste jag säga. Istället för att bli arg och skrika så härmar han och säger "Ab ab!" med en allvarlig blick. Då är det svårt att hålla sig för skratt kan jag tala om. :)
ÅH herregud tänker ni nu, en TILL blogg? Eller rättare sagt, en ny blogg, IGEN? Ja, men när blogg.se släpper en ny subdomän så var jag ju tvungen att skaffa en toves.blo.gg ! Nu slipper jag gnälla över mina töntiga bloggnamn när jag tröttnat :)