Trött!

0kommentarer

Är så trött jämt, kan sova närsom, men det är väl bra antar jag, då kanske jag är utvilad när det väl drar igång. :)


Idag har Viggo fått vaccination och vart på 1,5 års kontroll. Gick över förväntan men sprutan gjorde lite ont. ❤


Jag var hos bm i eftermiddags också, magen hade växt en hel cm på en vecka. Inte klokt! Allt såg jättebra ut och jag fick en till hinnsvepning. Denna gången gjorde det lite ont så jag hoppas den har effekt. Känner tyvärr ingenting just nu dock så det är inte alls säkert att det funkar nu heller. Only time will tell. Har en ny tid bokad nästa vecka, hoppas vi slipper gå på den. :)


Jag och Viggo åkte och hälsade på Evelina efter jag vart hos bm, var jättekul att komma iväg lite. Det blir så sällan nu. Dels för att jag aldrig orkar träffa någon i vanliga fall och för att vi bara har en bil och den har ju V till jobbet. Men idag så. :)


Nu ska jag ta och lägga mig, somnade med Viggo förut när han skulle sova haha, det hör inte till ovanligheterna. Som sagt, är så trött hela tiden. ❤ :)


Kommentera

Publiceras ej