Snitt?

0kommentarer

Ja även om man inte föder barn på riktigt så kan man ju iallafall drömma om det. Drömde inatt att jag skulle föda men det tog för lång tid och inget hände så jag fick bli akutsnittad. Usch!


Är lite av min mardröm, skulle aldrig välja snitt framför en naturlig förlossning. Om det inte skulle vara så att det är det bästa för bebisen såklart. Men annars, nejtack! Bara tanken av det skrämmer mig. Nä vi får hoppas att det inte var en sanndröm. :)


Vaknade inatt av ordentlig molvärk långt ner i magen. Har det fortfarande men det kommer och går litegrann, inga värkar än så länge. Blev såhär efter förra svepningen också ju så jag har fortfarande inga förhoppningar om att det ska starta. På nästa veckas kontroll får jag en till svepning om jag vill men idag känner jag att jag nog struntar i det isåfall. Får ju bara ont till ingen nytta. Har inget hänt tills dess så får kroppen sköta det här själv i sin egen takt. :)

Kommentera

Publiceras ej