En bra helg!

3kommentarer

Fredagen började dåligt, bröt ihop lite, orkar liksom inte vara gravid och ha ont överallt mer. Sa till viktor att "Jag tänker fan inte lämna huset innan bebis är född!" Med undantag för förlossningen då kanske. ;)


Sen skickade Lina sms och frågade om jag ville gå på klädbytardag på lördagen, klart jag ville! Så vi åkte dit men vad besviken jag blev, fanns inte alls mycket och det fanns i princip INGET i nyfödd storlek? Det brukar det ju finnas mest av och i fint skick men nä, hittade en kofta i stl 50 bland 74-80 kläderna haha.. Det var uppdelat på pojke / flicka också, kändes väldigt modernt! Hittade faktiskt ca 4 plagg till Viggo på tjejbordet, bla ett par svartvita byxor och en brun tröja.


Kön ut tog seriöst 40 min och då var det inte ens många före, puh! Nä den klädbytardagen var inget för mig. Hittills är jag mest imponerad av tidaholms och tibros. Sen beror det ju jättemycket på vilka som lämnar in såklart men har hittat massor på just de ställena för nästan inga pengar alls. Hoppas bebis kikar ut nu innan nästa bytardag så jag vet vem jag handlar till. ;)


Idag har jag vart nere på hem&hobby och köpt fuskskinn och en gardin till sovrummet. Har tänkt klä om stolsdynorna i köket till svart skinn, lätt att torka av tänker jag. Får se om jag hinner börja med det på tisdag. Imorgon har vi fullt upp!


Vi påskpyntade lite förut, det här är det enda som kommer upp hos oss i år. Tycker det är sjukt tråkigt att lägga pengar på just pynt som bara sitter uppe några dagar per år. Är för snål för att köpa sånt. (;


3 kommentarer

Malin grevåker

25 Mar 2013 09:07

Dom har bara i från 80 i korsberga så där har du förklaringen ;) ja köpte hela 16! Plagg till Ebba dock bara ett par byxor till Sixten plus ett inrett Pippi hus med figurer för 326 :- ja är nöjd! :)

Tove

25 Mar 2013 11:14

Vad konstigt eftersom jag hittade en kofta i stl 50 & det stod 74-80 på de första borden. ;)


Nä det var inget för mig iallafall :) De minsta kläderna är ju de man kan fynda bäst då de brukar va i princip oanvända, men förstår att du är nöjd som hittade så mycket! :)

Malin

26 Mar 2013 23:31

Ja mena 74-80 ;) stod på fb att man bara fick lämna in kläder i 74-80 och uppåt men kanske någon som skickat med något mindre plagg endå! :) ja eller hur ja har aldrig hittat mycket till Ebba eftersom kläderna slits så när dom börjar komma upp i åldern men ja är nöjd :) hoppas du hittar mer nästa gäng! Och hoppas bebis kommer snaaaaart! :)

Kommentera

Publiceras ej