Tröttpåattvaratjock

1kommentarer

Jag har lääänge varit trött på hur jag ser ut, men aldrig riktigt kommit till skott. När man är gravid är det ingen direkt idé att göra något åt det, särskilt inte med foglossning och eftersom vi ville skaffa barn tätt så hände det inget emellan mina två graviditeter heller.

Men nu så! Nu har jag fått upp suget ordentligt. Först tänkte jag mig promenader och lite hemmaträning. Men efter tips från mammagruppen jag är med i på fb så har jag lärt mig att intervaller är grejen! Typ springa 30 sek och gå 45, springa 30, osv :)


Köpte faktiskt ett par nya skor förra veckan, ett par ruggigt snygga Nike Air Pegasus som många tipsat om. Äääälskar dom! Har aldrig haft några skor lämpade för motion förut utan gått i mina vanliga tygskor, inte så konstigt kanske att det inte blivit så mycket pw? Fyfan vilken skillnad det är med ordentliga skor!

Hittills har jag bara vart ute på två rundor men är så jäkla stolt över mig själv! :)

1 kommentarer

emmasvägerska

19 Jun 2013 19:33

Va duktig du är tjejen!!!! :D Kram

Svar: Visst är jag! Sjukt stolt över mig själv :D Tack! <3 kramar!
Tove

Kommentera

Publiceras ej