Gahh

4kommentarer

Vad trött jag blir. Mår så brutalt illa! Har ont i huvudet och känner mig yr och får vallningar. Trodde det var för att jag inte ätit frukost förut, men det gick inte över. Sen fick jag riktigt jobbig "mensvärk" i både svank och lägre delen av magen så jag tog en varm dusch vilket tog bort det.

Men illamåendet, huvudvärken och yrseln består, och det är extremt. Som tidigare i grav då jag fick äta medicin. Lyckligtvis hade jag några tabletter kvar så jag tog en förut och nu tänker jag lägga mig. Hoppas på bättre mående imorgon! (Hade man bara haft en eller två av dessa krämpor så hade det ju vart hyfsat men allt på en gång? Just det foglossningen är värre än nånsin också, Blööö)

Godnatt..

4 kommentarer

emmasvägerska

29 Jan 2013 10:48

Stackare! Tur det inte är jättelångt kvar ialla fall! Kram

Tina - Mamma till Felicia

29 Jan 2013 14:56

Hoppas du blir bättre snart! :)

Tänkte bara visa dig detta ifall du inte sett det: http://www.aftonbladet.se/minekonomi/shopping/article16148063.ab . Ni hade väl köpt en sån bugaboo donkey för ett tag sen?

BajsMalin

29 Jan 2013 15:58

Näää stackars :( Jag har också mått illa idag! Likaså igårnatt! Kanske är sympati-illamående med dig utan att veta om det. Ha.

Elin

29 Jan 2013 16:57

Men usch :( hoppas du mår bättre snart! Det är inte blodtrycket som spökar?

Svar: (sent svar sorry!) Nej det var inte blodtrycket, trodde mer på järnet men det låg ju på 130, konstigt. Är väl bara för jag är trött :)
Tove

Kommentera

Publiceras ej