Migrän

5kommentarer

Snudd på iallafall. Usch igår var ingen rolig kväll för varken mig eller Viggo.

Han är förkyld och snorig och på kvällen så skrek han nästan konstant och grejade i munnen. Nu måste det ju vara tänder? Han har inte fått en enda ännu. Han fick iallafall Alvedon och efter det var han som förbytt, pigg och glad och somnade inte förrens 23 i pappas famn!

Viktor kom hem tidigare från jobbet idag eftersom han skulle jaga imorse, tyvärr så blev det inget jagande då tornet han skulle sitta i var upptaget. Jag blir så suuur! Han hade ju längtat så och dessutom bett om ledigt.. Gah.

Imorrn är det iallafall hans tur, sitter det nån där då är det jag som marscherar dit och skäller.

Viggo sov väldigt dåligt inatt så det har jag med gjort och idag har jag så sjukt ont i huvudet.. :/ Får nog bli en till Alvedon om jag ska orka med dagen.



Strax kommer iallafall syster hit på en kaffe. :)


5 kommentarer

CEZZii

11 Oct 2012 15:44

Hej! Kan du svaret på dagensfråga i min blogg? Alla som svarar rätt belönas med en länkning i ett inlägg! :) Här finns frågan:
http://cezzii.blogg.se/2012/october/vetdu-fa-en-lankning.html#comment
PS. förlåt om du inte gillar såna här kommentarer

Tina - Mamma till Felicia

11 Oct 2012 21:13

låter som tänder! Felicia var också jättepåverkad av sin första tand, hade feber och jättehängig tills hon fick alvedon..! hon har även fått feber när 3 tänder bestämde sig för att spricka igenom samtidigt. det lättar sen när de väl kommit igenom :)

sara

13 Oct 2012 00:49

Fin blogg du har! Kika gärna in min och ställ en fråga i frågestunden, kram :)
http://nattstad.se/sarawiklund

Jenny Karlsson

13 Oct 2012 16:57

ville bara kika in och önska dig en trevlig helg!

ettheltnyttliv - mamma till maja o liten i magen ♥

14 Oct 2012 21:39

hihi =)

hoppas i kryar på er!

Kommentera

Publiceras ej