Bio!

1kommentarer

I söndags bjöd min kära mor mig på bio! Vi såg breaking dawn, sista delen. Den var ruskigt jäkla bra måste jag säga. Jag har läst alla böckerna förutom den sista. Läste bara halva, tyckte det spårade ur så inni när man fick veta att Bella var gravid med nån mutant-bebis haha. Har aldrig vart nåt jätte-fan men bra är dom ju absolut men som sagt, sista boken spårar för mycket. OCH så är jag så hemsk att jag faktiskt tycker att filmerna är bättre än böckerna. (;



Hörde dock att filmens slut inte är detsamma som i bokens, nån som läst boken som kan berätta vad det är för skillnad på slutet? Är för lat för att läsa. :)

1 kommentarer

ettheltnyttliv - mamma till maja o liten i magen ♥

21 Nov 2012 19:33

men lyllos dig! måste åxå se snart! ska nog minsann släpa med min käresta nästa vecka!

Kommentera

Publiceras ej