Gnäll.

2kommentarer

Egentligen vill jag inte gnälla mer här men vad fan, då blir det ju inget skrivet och det är såhär jag mår så here goes: Är fortfarande sjuk, så förbannat förkyld. Har aldrig vart såhär dålig pga en förkylning förut. Viggo är också riktigt dålig, vi hostar ikapp både om dagarna och nätterna, och antingen är vi helt igentäppta i våra näsor eller så rinner snoret!

Imorse vaknade jag och hade väldiga känningar på uvi så imorgon fick jag tid på VC, Viggo ska kollas också men då i halsen och öronen, tänker att han antingen har öroninfl eller halsfluss.. Vi får se vad de hittar hoppas nästan att det är något så han kan få behandling och bli frisk. ❤


Till nåt roligare: På juldagen kände jag bebisen hicka för första gången, då i v26+1 :)

Vi har även bestämt nu att vi INTE kommer ta reda på bebisens kön! Jag vill egentligen men känner också att det är onödiga pengar som vi inte har just nu och det blir ju ändå vad det blir. Viktor är himla nöjd med det här haha! Han har aldrig velat ta reda på det så nu får han som han vill. Bebis kommer ju ändå få ärva det mesta från sin storebror även om det skulle bli en tjej. :)



2 kommentarer

Rockamama

27 Dec 2012 21:00

Vi betala aldrig något när vi kolla kön, vi gjorde ordinarie ultraljud i lidköping! Där säger dom va de är om man vill :)

Svar: Jo fast det är ju en bit till Lidköping (bensinpengar) och sen skulle jag aldrig våga lita på vad de säger för kön i v.18 :)
Tove

Tina - Mamma till Felicia

28 Dec 2012 16:13

vi betalade heller inte för att veta att det "kanske är en tjej men kan inte säga säkert".. vi ska inte ta reda på nästa gång heller, blev så jäkla besviken sist när man inte kunde få ett hundraprocentigt svar.. vi bad henne va tyst om hon inget kunde säga säkert, men hon sa ju ändå vilket förstörde det lite.. är mycket mer spännande att inte veta då! :)

Svar: Men vad dåligt att hon sa det då fast ni sagt så innan? :( Som jag skrev till Linda så skulle jag nog ändå gjort ett ordentlig köns-UL senare i grav då jag inte skulle litat på det de sa vid Rul. :) Ja vi får se om det blir mer spännande denna gången! :)
Tove

Kommentera

Publiceras ej