.

0kommentarer

En sån dag idag, blö! Har kännt mig riktigt nere idag, egentligen för en så löjlig grej, tänker inte ens skriva det här.. Och viktor slog ner min fina fönsterlykta förut, inte med flit påstår han men jag undrar... Haha! Min gravidhjärna vill tro att han gjorde det med flit så att han får fixa en ny. :)

Det slog mig idag att jag aldrig mår så dåligt psykiskt som när jag är gravid, det är riktigt jobbigt! Mitt allra första gravid-symptom var när jag bröt ihop hemma efter flera dagars deppande och låste in mig på toaletten och bara grät och kände att jag var värdelös och till och med tänkte att viktor och Viggo skulle ha det så bra UTAN MIG! Usch det var riktigt hemskt. Då sa vi att jag skulle söka hjälp för att få reda på varför jag mådde såhär dåligt och att jag skulle prata med någon typ psykolog eller liknande. Sen nån dag efter så plussade jag och då förstod vi vad mitt mående berodde på. Viktor sa till och med när vi försökte komma på orsaken till mitt mående att "Såhär har du inte vart sen innan Viggo föddes." Och det var ju sant men ändå ringde inga klockor om att jag kanske skulle vara gravid! Inte ens när jag kissade på stickan så trodde jag egentligen att jag var gravid.. Här har ni en som som sagt inte känner sin kropp för fem öre.


Nu känns det iallafall bättre!





Imorgon ska jag träffa bästa Sandra, var längesen sist nu, ska bli så mysigt! Barnfria är vi också så det lär bli ett oavbrutet tjöt på oss haha. :) ❤



Kommentera

Publiceras ej