Bebis kön.

2kommentarer

Ja herregud! Sist trodde vi båda på tjej, vi hade båda fel för ut kom världens finaste goaste, underbaraste, älskade POJKE. ❤


Denna gången tror jag starkt på en till liten kille, och viktor också. I början trodde jag tjej pga att graviditeterna hittills vart så olika, de flesta andra har sagt tjej (även min synska syster som från dag 1 sa att det var en pojke i min mage när jag väntade Viggo.;)

Men ju mer tiden går desto mer säker blir jag på att det är en liten lillebror i magen. MEN sen när jag hade så fel sist så blir jag otroligt förvirrad, man ska ju tydligen ha en modersinstinkt som säger vad man väntar men den saknar jag i dessa fall haha!

Jaja, nu är det ju bara ca 15 veckor kvar tills vi får seeeee. :)

2 kommentarer

emmasvägerska

04 Dec 2012 11:24

Jag tror iaf stenhårt på en tjej! Nån jäkla gång ska jag banne mig ha rätt!! ;-) Kram

Tina - Mamma till Felicia

04 Dec 2012 18:12

Jag tror på en pojke! Hade ju fel förra gången, kanske har fel denna gången oxå haha.

Kommentera

Publiceras ej