Ääääckligt

1kommentarer

Igår trodde jag fasen att vi skulle få åka in, hade molvärk i rygg och lägre delen av magen samt riktigt onda värkar, som tätast kom de med 5 min emellan. Tog två Alvedon som inte hjälpte så Viktor började kolla över väskorna till oss alla fyra medan jag tog en snabb varm dusch och det kändes genast bättre. Jäkla skiiiiit!



All smärta försvann verkligen och kom inte tillbaka, bara sammandragningar som jag inte märkte om jag inte petade på magen och kände att den vad hård.

Idag har det vart lugnt, haft _en_ jäkligt ond värk haha.. Sen har ryggvärken smugit sig på igen men jag vågar verkligen inte hoppas på att nåt är på gång.

Nytt för idag är dock illamåendet, vi åt lunch för en jäkla massa timmar sen och den åker fortfarande jojo i halsen på mig. Äckligt är ordet!! Jobbigt också när man börjar bli hungrig..


Tror inte att hinnsvepningen gjorde nån nytta på mig. Så drygt, hoppades verkligen eftersom jag hade känningar redan i söndags! Vet att det kan ta upp till 48 timmar innan det ger effekt men tror att nåt mer hade hänt nu om det hjälpt. Nåja, får en ny svepning nästa vecka så får hoppas att den gör susen istället. :)


Nu lär jag få gå och kräkas om jag ska kunna få ner nån macka..




1 kommentarer

Monica-Gravid med nr 1

20 Mar 2013 22:04

Håller tummarna att det snart är dags för dig!

Svar: Tack! Håller tummarna för dig med! <3
Tove

Kommentera

Publiceras ej