Bm besök v.30

0kommentarer

Ledsen att ni blev oroliga av förra inlägget! Bebis i magen mår bra. ❤

Men det är lite annat i livet som inte går som på räls just nu, snarare tvärtom. Ville få med det i bloggen utan att berätta vad det var, känner inte att jag vill dela med mig av allt här, samtidigt som jag vill kunna gå tillbaka och läsa och minnas själv. Vill inte heller lösenskydda bloggen, då kan jag lika gärna skriva dagbok och gömma under kudden.

Tycker det är så svårt att hitta en balans här i bloggen, vara personlig men inte privat. Går det? Vet inte. Skitsamma, det är nåt jag får grubbla på.

Ni behöver iallafall inte oroa er, vi ska försöka att inte göra det heller för det förändrar inget ändå.


Idag hade vi vår andra mätning hos barnmorskan. Det var en barnmorskestudent där som fick vara med. Allt såg fint ut, och lite mått är ju alltid roligt. ;)

Sf-måttet låg på 27 nu i v.30 det dippade lite på kurvan men det var ingen fara enligt bm. Bebis låg med huvudet ner och det känns, mycket mer utrymme uppåt bröstkorgen nu. Fast än är inte bebis fixerad, hen tumlar runt som bara den mest hela tiden. :)




Kommentera

Publiceras ej