Kors i taket!!!

1kommentarer

Guess what? Viggo sover!! Och klockan är inte ens åtta.. Vi har tänkt få lite ordning på oss och börja gå upp tidigare så Viggo somnar tidigare på kvällen. Just nu somnar han mellan 22-23 och vaknar vid 10. Skönt med sovmorgon förvisso men nu vill jag ha rutiner!

Nu är det ju nästan dags att börja göra lunch när vi kommit upp. Viggo verkade iallafall hålla med för idag sov han bara i 30 min på hela dagen och somnade för en kort stund sen. Så imorgon kommer han att vakna tidigt så då kommer jag ju inte undan. :) Ska bli skönt att få lite ordning!

Har för övrigt mått väldigt illa idag med. Men jag vet att det beror på att jag tar tabletterna för sent. Ska egentligen ta en så fort jag vaknar men det glömmer jag, sen tar det en lång stund innan de verkar tyvärr! Vissa dagar har jag till och med fått för mig att jag klarar mig utan dem och istället blir det värre på kvällen och nästa dag. Måste ringa läkaren och be om att få fler också.. Snart slutt!

Bjuder på en bebisbild och en på världens finaste unge!!! ❥❥


1 kommentarer

Emma, mamma till Emilia

21 Sep 2012 13:27

Men Gud, har ingen aning om hur jag hittade till din en en gång nya blogg haha!!:)
och ser att du ska ha en till?? Hur långt gången är du nu? GRATTIS!!

Kommentera

Publiceras ej