Bad i Tidaholm.

2kommentarer

Vardagen har blivit så mycket roligare nu när vi inte sitter fast här ute på landet som vi gjorde innan jag tog mitt körkort. Det var så mycket enklare att bo mitt i centrum utan körkort för då behövdes det liksom inte.

Nu kan vi åka och handla själva när det behövs eller som idag åka iväg och bada!


Först tänkte jag att vi skulle åka till arenan i Skövde men det kostar 100:- att gå in och det tycker jag är för mycket. I Tidaholm kostade det 45:- för mig och Viggo och då var även en mindre bassäng uppvärmd. Viggo älskade att bada och slocknade som en stock i bilen hem. :)


Ikväll har vi myst med pizza, Viggo älskar Hawaii haha, han är väldigt kräsen men pizza det går bra? Hoppas ingen tycker jag är hemsk nu som låter min ettåring äta pizza... ;)

Nu ska han strax få sin gröt och sen får vi se om han vill sova eller om han ska hänga upp tvätt med mig. Gissar på det senare! :)

2 kommentarer

Tina - Mamma til Felicia

04 Oct 2012 21:28

Haha, pizza är väl inte så farligt att ge sitt barn. Man ska ju äta allt i måttliga mängder bara :) Felicia har nog ätit det mesta!

Linda

05 Oct 2012 06:15

Arena kostar typ bara 55 spänn! Wilde älskar att vara där! Så mycke att se på :)

Kommentera

Publiceras ej