Migrän

2kommentarer

Åh, slå mig med nåt hårt så jag kan slippa den här jävla huvudvärken!


Har haft den till och från i två månader nu men det senaste har den blivit värre. Ibland är det migrän, ibland snudd på. Med Alvedon blir det ganska hanterbart men vill inte gå på det 24/7.. Har fått tid för kontroll av mina värden samt blodtryck imorgon på mvc.

Ett par gånger har jag tappat balansen och fått flimmer för ögonen, blir så sjukt rädd när det händer. Tänker såklart bara på Hf. Känner mig också varm och hängig, typisk feber-känsla men jag har ingen feber. Känner på mig att de inte kommer vara nåt konstigt med mina värden imorgon..

Trodde först det var järnbrist men har tagit mina tabletter i en vecka nu så det kan det väl knappast vara. Usch vill må bra NU.


2 kommentarer

Fanny - mamma till dottern charlie 10/3-12

14 Nov 2012 12:35

Jag har fan exakt samma, fast utan att vara gravid! Va äääärehär?! Har bara haft det i två veckor dock, men är så jävla trött på konstant huvudvärk.

Tina - Mamma till Felicia

15 Nov 2012 09:44

Krya på dig Tove!

Kommentera

Publiceras ej