Gekås-check!

3kommentarer

Blev en lång dag igår, vi åkte så vi var på Gekås när de öppnade, var kö in och kallt!


Men jag hittade nog allt jag skulle ha och lite till, så skönt! Blev massor av julklappar, mest till alla barn. :) Viggo fick hur mycket som helst. Och minibebis fick sig lite hen med.

Det var ganska mycket folk igår men aldrig någon direkt kö till kassorna vilket var enormt skönt. Hade velat köpa julgardiner och annat mysigt men där var det för mycket folk så jag gav upp efter 30 mins letande. ;)

3 kommentarer

Tina - Mamma till Felicia

25 Nov 2012 23:39

Har oxå fått alla julklappar handlat där. Skönt att få det gjort på en dag liksom :)

Svar: Men ellerhur, riktigt skönt! Kom på när jag kom hem att det visst bara blev julklappar till barnen på min sambos sida och till Viggo hehe.. Men de är måååånga så skönt att de iallafall är klara.
Tove

Mandy - Gravid med nr2

27 Nov 2012 13:15

Åh, så skoj med gekås.. vill också!

emmasvägerska

27 Nov 2012 14:44

åååå va kul! Hoppas ni mår bra allihop och att vi syns i helgen! kram

Svar: Det gör vi :) kram!
Tove

Kommentera

Publiceras ej