Kul!

3kommentarer

Alltid roligt när man upptäcker att nån som läser ens blogg skriver ett inlägg utifrån det man själv skrev senast haha! Känner att jag måste förtydliga; jag mår alltså inte konstant dåligt när jag är gravid, herregud. Men som alla andra så har man sina ups and downs även som gravid, än så länge har jag bara haft en sån extrem down en gång, precis i början som jag skrev om igår! Sen att jag hade en dålig dag igår är inte samma sak, vet att jag inte är ensam om att grina för ingenting som gravid, snarare tvärtom! :)
 
Sen att andra mår så fantastiskt bra, good for you men tro fan inte att jag mår dåligt för att jag väntar barn, självklart är jag otroligt glad för det! Nåt annat jag är glad över är min fina mage, som knappt har en enda bristning. Känns gött! Sen att jag har dem på andra ställen gör mig inte så mycket, de flesta har ju bristningar även de som inte vart gravida.
 
Och just det, tydligen så får man ju försämrat immunförsvar när man är gravid men för mig är det fasen tvärtom! Har inte vart sjuk på hur länge som helst (förutom migrän) och det känns så sköööönt.
 
SÅ det var väl det jag hade att säga. ;)

3 kommentarer

Sandra

11 Dec 2012 22:25

Woooooord!!!! :)
Du är bäst!!!!
<3

Alisa - Amor Vincit Omnia ♥ Gravid

12 Dec 2012 14:03

I'm with you, det vet du! <3

Melinda - mamma till Julia

14 Dec 2012 09:08

Syftade du på mig? Tänkte eftersom jag skrev att jag mådde psykiskt bra men inte fysiskt :p Haha, ska jag vara ärlig så läste jag inte ditt inlägg om det förrän efter jag skrivit om det själv, men jag kände mig bara så träffad xD

Kram!

Kommentera

Publiceras ej