Badat

3kommentarer

Bara för att jag skrev att jag längtade till höst så ska vi åkte vi och badade i eftermiddags, haha. Är ju så äckligt varmt så det fick bli ett premiärdopp i Vättern! Känns helt sjukt att det redan är mitten av augusti och varken jag eller Viktor ens hade doppat oss i sjön tidigare. Viggo badade också! Lite kallt tyckte han att det var men lite kul ändå, fast bäst var sanden. :)



Oh just det! Om en vecka cirka ska jag och bästa Sandra åka till... Dumddumdum.. ULLARED!! Tjohooo :D ska bli så förbannat kul! Hoppas på att hitta mycket till Viggo, iallafall overaller och jackor. Nån som har erfarenhet av deras ytterkläder, hur de är i kvalité och storlek? :)

3 kommentarer

Tina - Mamma till Felicia

17 Aug 2012 09:32

sist jag va där fanns maaassa fint till killar och bara typ hello shitty till tjejer :/ så jag köpte faktiskt två svarta byxor på killavdelningen till F. overall och övriga ytterkläder fanns inte där då, början av sommarn liksom haha.. men nu har dom ju fått in en del så det hade jag tänkt köpa där när vi nu ska dit nästa gång. Vet inget angående storlekarna på barnavdelningen, men jag själv har ett regnställ därifrån som är riktigt bra! tror de har en hel del ytterkläder, främst regnkläder med goretex. (http://sv.wikipedia.org/wiki/Gore-Tex , citerar "Gore-Tex används ofta till skor och andra klädesplagg för att släppa ut svett och släppa in och ut luft"). Så kvalitén är det nog inget fel på :)

Sandra

18 Aug 2012 11:51

Whihooooo :D Längtar så :D
<3 <3 <3 <3 <3

Miia

18 Aug 2012 14:50

åh sicken söt fralla!

Kommentera

Publiceras ej