Alltså, nä..

0kommentarer

Skrev att jag var nöjd efter frisörbesöket men det var innan jag duschat ur vax & spray. Det är massor kvar utav det slitna! Så irriterad och besviken just nu, det kostar ändå 350kr att klippa sig, spelar ju inget roll om man betalt med presentkort.


Är så mesig och hatar att klaga, har aldrig gjort det när jag vart missnöjd med en klippning förut, inte ens när jag gjorde en hårförlängning som kostade ca 5000:- för några år sen som både såg förjävligt ut och kändes slitet från dag ett.


Nä jag ska försöka ta mod till mig och iallafall ringa stället jag klippte mig på och se vad de säger. Det kan ju inte skada iallafall. Men vill de inte ge mig en ny klippning gratis så lär jag ju aldrig gå dit mer igen. :P

Såhär ser mitt hår ut, "allt slitet är borta" sa hon t.om 2 ggr:

Kommentera

Publiceras ej