Sveeett!

0kommentarer

Och blodsmak i munnen efter kvällens runda. Men fan vad duktig man känner sig. I tisdags sa jag till viktor att Nä, jag känner mig inte helt hundra idag, går ut imorgon istället. Varpå han tjatar, och tjatar utan framgång (tror han nog) men en timme senare står jag och byter om och snörar på mig skorna. Han vet uppenbarligen hur jag ska tas. :P

Igår hade jag en vilodag men klippte hela gräsmattan iallafall och körde några squats. Idag ville jag inte heller ut och viktor sa precis som i förrgår; "Du bestämmer själv, men tänk på att det blir FYRA gånger så jobbigt imorgon än vad det skulle blivit idag!


Så nu har jag precis kommit tillbaka från min längsta runda hittills haha! Mår lite illa men känner mig jävligt duktig. Så nu tänker jag faktiskt unna mig en Ben and Jerrys och en Cider. :) Det är jag bannemig värd!




Kommentera

Publiceras ej