Yay telia!

5kommentarer

Åååh, idag ringde jag telia, min iphone är fortfarande helt död, just nu ligger den i en påse med ris. Tydligen ska det dra ur fukten, hoppas hoppas! Hursomhelst så frågade jag tjejen på telia när jag fick förnya mitt abonnemang och beställa en ny telefon, hon svarade då att jag kunde göra det direkt eftersom mitt gamla går ut om en månad, tjohooo! Så nu har jag beställt en vid iphone 4s som ska komma innan helgen. SÅ nöjd. Egentligen ville jag ju ha femman men den lär väl inte komma förren till jul/nyår och så länge orkar jag inte vänta.
 
 
Nu hoppas jag bara att 4S:en är bättre än min gamla 4a, nån som haft båda och kan berätta vad ni tycker?
 

Nåväl.. vill ju att min gamla ska hoppa igång så jag kan få tag i bilderna och sen sälja den. Nej jag har inte säkerhetskopierat.. Hepp nu är det dags för mig att sova, är dötrött precis som vanligt hehe.. hoppas det går över snart.
 
Pussokram och tack för alla grattis!

5 kommentarer

Angelica Lundgren

05 Sep 2012 11:20

skillnaderna mellan 4 och 4s är inte stora. Du kan göra en programuppdatering på din 4 så att den blir VÄLDIGT lik 4s. + att iphone "5" släpps 12 september. Dvs. nästa vecka. Känns som tråkigaste kommentaren, men hade jag varit du hade jag ringt telia och hört om du kunde avbryta 4s:en, om du är intresserad av 5.an det vill säga. Den är i Sverige om ca en månad ( i regel till hur det har gått till alla andra år). Segt att missa den med en vecka, återigen, OM MAN ENS BRYR SIG OM SÅDANT HÄR :D

Om inte, jag tror du kommer vara nöjd med 4s. Det är en bra lur med :)

Svar: Åh, nu blev det ju genast svårt haha... ska höra vad dem säger om när den kommer in hos dom! Missar den ju med mer än en vecka dock om den kommer om en månad, vill inte va utan ajfån så länge^^. Men taaack för ditt svar! :D
Tove

Anonym

05 Sep 2012 14:22

Angelica; har du haft både 4an och 4sen?

Sandra

05 Sep 2012 16:02

Gött :D Hihi lilla busunge som tvättade din andra mobil ;) <3

Svar: Ja :D Kan inte du skicka ett mess till dig så jag får ditt nr? Alla försvann! Jaa lilla sketonge :D <3
Tove

Angelica

05 Sep 2012 17:09

Anonym: Jag har haft både 4 och 4s och upplever dessvärre minimal skillnad. Alla är vi ju olika:) ville ju bara vara snäll till Tove och säga att den kommer mer snart än vad hon trodde. Ifall hon kände att det var värt att vänta en månad dvs. Jag hoppas verkligen inte du Tove tog illa upp. Det var bara det att jag läste att Apple släppte datum för det idag. Och det är 12/9. :)

Svar: Förstår att du bara ville vara snäll! Men jag tror att jag kommer bli nöjd med 4sen, blir dessutom vit (ytlig haha) och bara det gör mycket för mig! :) Självklart tar jag inte illa upp! Tacksam för att du informerade mig jag frågade ju! :)
Tove

Anonym

05 Sep 2012 20:24

angelica, jag undrade bara så du visste vad du pratar om, inget illa menat alls!

Kommentera

Publiceras ej