telefonlös..

0kommentarer

Haha, åh.. höll på att fylla tvättmaskinen förut och medan jag hämtade mer tvätt så tyckte Viggo att något mer skulle tvättas, nämligen min mobil!! Haha faaasen... Hörde att det lät konstigt när den var igång men tänkte inte mer på det. Tills jag började leta efter min telefon, kopplade ganska snabbt där! Pausade tvätten och visst låg den där i "fönstret" och vibrerade lite fint när jag ringde efter den med hemtelen. När jag  väl fick ur den var den dock stendöd!

Jaja, det är bara en telefon men bilderna.. huuuu!  ska se om det går att rädda nåt... Kan iallafall tycka att det här var det roligaste sättet att få den förstörd på, kunde bara skratta när jag insåg vad min lille fisunge hade gjort för bus! :) Det går säkert på hemförsäkringen och om inte så ska jag ändå förnya mitt abonnemang nu i höst och får ju då ta ut en ny telefon.
 
(Ni som vill få tag på mig får ringa hemtelefonen eller skriva på fb!)
 
Viggohjärtat har fått öroninflammation igen och är dunderförkyld, började i torsdagskväll och i lördags var vi hos läkaren som konstaterade öroninflammation. Så nu går han på penicillin och jag hoppas han blir bättre snabbt! Jag och Viktor vaknade också sjuka igår, halsont och snuva. Får hoppas att det också går över snart. Konstigt nog så får jag mer energi när jag är sjuk.. Eller så är det att jag får för mig att man blir frisk snabbare om det är rent och fräscht hemma.. Håller på att tvätta sängkläderna nu så vi kan lägga oss i en renbäddad säng ikväll!
 
 
snart ett år sedan! <3

Kommentera

Publiceras ej