Mysdag!

1kommentarer

Usch vad dåligt jag uppdaterar, men jag har verkligen noll lust! Har massor att skriva om men hinner och orkar inte.

Kan snabb summera det senaste: Har vart i Tidaholm med mina två svägerskor S & L plus våra små, var supermysigt! Lunchade på Julius, himla gott! Shoppade lite på lindex, jag älskar ju rea (så ekonomiskt! Och shopping blir lite mer utav en utmaning;).

Igår var jag och min syster på promenad och köpte även med oss fika, också mysigt, vi ses tyvärr allt för sällan!
På kvällen åkte vi till Viktors syster m familj och lagade mat. Hur mysigt & gott som helst. :)

Idag tog vi bilen till nästa svägerska m familj, (börjar ana ett mönster :D) Viktor hjälpte till att gräva och jag blev barnvakt. Herregud vilka A-barn Viggo och Freja satt tillsammans på en filt och var hur nöjda som helst! Tills de skulle äta upp varandra haha, underbara barn!
Just det, sen fick vi supergod mat innan vi åkte hem, köttgryta! Åh.. Tror nästan jag måste göra en snart jag med, typ imorgon! Så goooott. :)

Nu ikväll har vi spelat Bingolotto, vann inget! Skräp.... Nu ska jag däcka här framför MI3. :)

En fikabild från igår och en bild från idag:

1 kommentarer

emmasvägerska

16 Aug 2012 21:53

Så myys att ni kom hit och så underbart att vi fik lite hjälp! <3

Bra att köttgrytan smakade, det är kul när det blir lyckat :D

Hoppas ni mår bättre allihop, ingen mer sjukstuga! KRAM <3

Kommentera

Publiceras ej